Странице

понедељак, 30. мај 2016.

Poredjenje mat tečnih ruževa

Ne mogu da verujem da je prošlo dva meseca a da nisam napisala ništa. Pored svih obaveza koje imam, iskreno nisam mnogo kupovala kozmetike a moja nega kože je ista jer sam još uvek na terapiji za akne. 
Ono o čemu sam želela duže vreme da pišem jeste komparacija dostupnih mat karmina, pre svega mislim na Auru, NYX i Golden Rose.

Aura mat tečni ruževi
Da počnem sa onima koji mi se najmanje dopadaju. Nijanse koje imam su Ring a bell i Last goodbye. Ring a bell je nijsansa koja je izašla u prvoj liniji,a Last goodbye u drugoj liniji novih nijansi.
Tekstura: ring a bell ima finu teksturu. Vodnjikava je i blago kremasta, dok last goodbye je potpuno vodene teksture.
Postojanost: može da izdrzi do 5 sati, sve nakon toga počinje da se ljuspa.
Pigmentacija: ring a bell je pristojno pigmentovan, meni nije bilo potrebno dva sloja, dok za last goodbye je potrebno dva sloja i zato sam ga potrošila iako sam više koristila ring a bell.
Količina: 7ml
Aplikator: klasičan kosi aplikator,nije elastičan.
Miris: neka čudna kombinacija vanile i klasičnog karmina. Meni se svidja.
Osećaj na usnama: nije neprijatan za nošenje iako jako isušuje usne.
Cena: oko 500din

NYX soft matte lipcream mat tečni ruž
Prvi nyx mat karmin sam kupila negde u oktobru i to je bila nijansa Transylvania. Tad sam se zaljubila u tu kremastost, miris ali boja je lepše stajala mojoj mami pa sam joj prosledila. Za proleće sam kupila nijansu Manilla, koralna breskva-crvena. Ne mogu da opišem koliko je obožavam.

Tekstura: kremasta, nije vodnjikava, prilično gusta.
Postojanost: izdržava do nekih 4 sata ako se ne jede i ne pije,kada spadne ne izgleda lepo uopste, mora da se skine sve pa namaže ponovo.
Pigmentacija: dobra,jedan sloj sve pokriva lepo.
 Količina: 8ml
Aplikator:  malo manji od Aurinog aplikatora, tako da je aplikovanje lakše
Miris: vanila...mmmm.<3
Osećaj na usnama: prijatan je jako, ali takodje isušuje usne.
Cena: 630din.

Golden Rose
E sad, za kraj. zvezda ovog posta,Golden Rose nijansa 10. Na kupovinu ovog karmina me je inspirisala moja drugarica. Kad sam išla da ga kupim bilo je 30% sniženje u svim Lilly drogerijama, ali ga ni jedna nije dobila. Pomama za ovim karminom je neverovatna. Ja sam ga kupila u Aviv Parku za 320 dinara kad je bilo sniženje.
Tekstura: jako,jako kremasta, Klizi na usnama kad se nanosi,tekstura je takva da overline-ujem usne da izgleda odlično,to je jedini karmin s kojim sam to mogla da uradim i ne izgleda seljački.
Postojanost: neverovatno postojan, malo se preslikava tokom jela ali zanemarljivo
Pigmentacija: b r u t a l n a
Količina: 5.5ml
Aplikator: najbolji koji sam ikad koristila. Duguljast i ravan, jako elastičan
Miris: predivan, kombinacija žvaki za decu i vanile
Osećaj na usnama: posle 5 sati mi postane jako neprijatno pa ga skinem, ali ne isušuje usne jer ga danima zaredo nosim bez korišćenja balzama.
Cena: oko 450-500,ja sam ga kupila na nevidjenom sniženju.

Last goodbye,Ring a bell,Golden Rose 10, Manilla

Sa vrha:golden rose,aura,nyx
Kako vam se dopao ovaj post? Koje vi karmine volite? 

5 коментара:

  1. GR desetka je pun pogodak, savršena nijansa.
    Pozdrav, Milica sa bloga ,,Šminke nikad dosta"

    ОдговориИзбриши
  2. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  3. Meni se na primer više dopada aura nego nyx(izuzetak lingerie kolekcija), ali su gr odlični :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To je naravno sve individualno,ja ne verujem da cu vise kupovati karmine od Aure,a nyx hocu i te kako :D

      Избриши