Странице

субота, 14. јануар 2017.

Kat Von D Shade and Light Eye paleta

Paleta sa kojom se družim već pola godina je Kat Von D paleta mat senki za oči. Mogli ste da vidite u prethodnim postovima da mi je favorit godine i tu sam vam obećala detaljnu recenziju. Razmišljala sam da li da pišem jer KVD šminke nema kod nas ni u bližim zemljama da se kupi, ali će biti dostupna u Francuskoj od ove godine, a već je ima u Skandinaviji i Engleskoj da se kupi. 
Kao i za bilo koji KVD proizvod, Kat je sama dizajnirala pakovanje. To je jedan od razloga zašto volim njenu šminku jer se zaista osećam kao da držim parče umetnosti u rukama dok se šminkam. Boje su pažljivo odabrane i spojene tako da možete lako da imate šminku za preko dana i noći, u zavisnosti od toga šta vam odgovara. Svaka od ovih senki je vrhunski pigmentovana, dovoljno je da dotaknete senku četkicom i imate dovoljnu količinu proizvoda. Samim tim se jako sporo troši, što znaći da je paleta isplativa za cenu koju kupite. KVD šminka nije testirana na životinjama, a na svakih par meseci Kat izbaci proizvod od čije prodaje se pomaže napuštenim/zlostavljanim životinjama. 


Pa da počnemo sa swatchevima i opisom senki. 



Sam naziv palete znači Osenči i Posvetli. Svaka senka koja je svetla ima naziv na slovo L (Light) a tamne boje na S(Shade). 
Paleta je podeljena na tri dela: neutralni, hladni i topli deo senki palete. Svaki deo ima jednu veliku senku i tri senke ispod nje. 
Najveća senka u svakom podeoku je namenjena da bude baza. Svetlija tamna boja je namenjena da iskonturiše a najtamnija da da definiciju očima. I jedna svetla je namenjena da bude hajlajt.  



Svaka od ovih senki je neverovatno pigmentovana. Možete videti da je Latinus senka pokrila moje vene na rukama. Jako su dugotrajne i postojane na očima. Savršeno se blendaju bez da se truse kada se nanose četkicom. 
Cena ove palete je oko 50e, zavisi kako gde se nadje. 

Želim da se zahvalim mojoj drugarici Neveni koja mi je pomogla pri slikanju, i njenom predivnom psu Eti na poziranju. 💓

Kako vam se dopada ovaj post? Šta vi volite od KVD proizvoda, šta biste voleli da imate? 

4 коментара: